ویزیتور

ویزیتور

قرارداد تمام وقت (حقوق توافقی)

شرح وظایف یک ویزیتور چیست؟ به‌طور کلی وظایف ویزیتور شامل موارد زیر است:

  • زمان‌بندی و برگزاری جلسات حضوری با مشتریان بالقوه؛
  • نظارت و دستیابی به اهداف فروش که توسط رهبر تیم فروش تعیین شده‌اند؛
  • شبکه سازی و حفظ ارتباطات با مشتریان قدیمی؛
  • برجسته‌نمودن جذاب‌ترین ویژگی‌های محصول یا خدمات برای فروش به مشتریان؛
  • تدوین مهارت‌های خدمات مشتری.

معرفی شغل ویزیتور: الزامات

در این بخش توضیح می‌دهیم تحصیلات و مهارت‌های لازم برای تبدیل‌شدن به ویزیتور چیست. ویزیتور باید دارای مهارت‌های بین‌فردی و فروش قوی باشد. این مهارت‌ها برای ایجاد ارتباط با مشتریان و فروش محصولات بسیار اهمیت دارند. با دنبال‌کردن گواهینامه‌های مربوط به فروش و فرصت‌های آموزشی، می‌توانید این مهارت‌ها را توسعه دهید.

تحصیلات

تحصیلات مورد نیاز ویزیتور چیست؟ با این‎که داشتن مدرک دانشگاهی برای ویزیتورشدن، ضروری نیست، اما کسب مدرک کاردانی یا کارشناسی می‌تواند شما را به داوطلبی جذاب برای کارفرمایان بالقوه، تبدیل نماید. صنایع مرتبط شامل اقتصاد، مدیریت کسب‌وکار، حسابداری، مالی، ریاضیات و آمار است. علاوه بر این، اگر بخواهید محصولات پزشکی یا فنی را بفروشید، ممکن است نیاز به تکمیل یک دوره فنی یا دریافت یک مدرک داشته باشید. دوره‌های مرتبط با فناوری یا صنایع پزشکی شامل زیست‌شناسی، مهندسی، شیمی یا داروسازی است.

مهارت‎‌ها

ویزیتور باید دارای مهارت‌های بین فردی قوی برای توسعه روابط با مشتریان باشد. در ادامه بررسی می‌کنیم برخی از مهارت‌های مفید برای ویزیتور چیست.

مهارت‌های ارتباطی: ضرورت مهارت‌های ارتباطی شفاف برای ویزیتور چیست؟ ویزیتورها با رهبران تیم، همکاران و مشتریان بالقوه کار می‌کنند. بنا بر این یک ویزیتور باید مهارت‌های ارتباط کلامی و غیرکلامی را در خودش پرورش دهد.

مهارت‌های بین فردی: داشتن مهارت‌های بین‌فردی از جمله اعتمادبه‌نفس، مدیریت ارتباط و تمایل به پذیرش بازخورد برای یک ویزیتور اهمیت دارد. نقش مهارت‌های بین فردی برای موفقیت یک ویزیتور چیست؟ از آن‌جا که تعامل با هر مشتری، منحصربه‌فرد است، ویزیتور برای تنظیم و انطباق با مکالمه، به مهارت‌های بین‌فردی پرورش‌یافته نیاز دارد.

مهارت مذاکره: مهارت‌های مذاکره اغلب هنگام تلاش ویزیتور برای یک توافق، موردنیاز است. ویزیتور باید این اختیار را داشته باشد که چه زمانی فروش را متوقف کند یا چه زمانی باید درباره قیمت مذاکره نماید.